GRAND SLAM MARATHON. UN RETO, UN SUEÑO.

América del Norte, Polar Circle Marathon, Groenlandia. 2009.  SAHARA232  Asia, Mont Everest Marathon, India. 2010  Polo Norte, North Pole Marathon, Inmediaciones Polo Norte Geográfico. 2011.   Oceanía, Kepler Challenge, Nueva Zelanda. 2011   América del Sur, Inca Trail Marathon, Perú. 2012  Antartica Marathon. 2013._1674

8 maratones en los 7 continentes y el Polu Norte, esti ye’l retu del Grand Slam. Un retu personal y un suañu que pa min entamó allá pel 2009 cuando fice la inscripción pa correr en  L’Antártida y cuando corrí la primer carrera en Groenlandia. Y que finó fae unos pocos díes al cruzar la meta del Antarctica Marathom.
5 años de carreres, de miles de quilometros n’aviones, autobuses, barcos, zodiac y helicopteros, de cientos de anécdotes y aventures pa poder correr nos 8 sitios del mundo que pa min son de lo más espectacular del mundu. 5 años onde tuve la oportunidá y la suerte de conocer paisaxes, xentes, cultures mui diferentes a la nuestra, formes de vivir que poco se paecen ala nuestra y que munches vegaes ábrente los güeyos y la mente.
El Grand Slam ye muncho más qu’una competición deportiva, ye una esperiencia vital con mayúscules, onde amás, nel mio casu viose recompensao por sentir, por partía doble, lo que ye ganar una carrera, lo que ye cruzar el primeru la llinia de meta y sentise na gloria.
Tamién hubo momentos malos, onde lesiones o enfermedaes apaecen nel pior momentu, pero lo bono compensa de sobra a lo malo, y como diz un famosu anunciu d’una tarxeta créditu, esta esperiencia nun tien preciu.
Nun tien preciu ver una aurora boreal nun pueblu inuit y correr penriba la capa xelu de Groenlandia, nun tien preciu ver amanecer encima una duna nel Sah.ara y convivir con una familia de refuxaos, nun tien preciu correr xunto a Buda teniendo 4 ochomiles nel horizonte del Himalaya, nun tien preciu correr col sol de medianueche pel mar xeláu y pisar el Polu Norte, nun tien preciu conocer el país de los Hobbits, y correr peles sos montañes o bañase ente delfines, nun tien preciu conocer a los incas y entrar en meta nes ruines de Machu Picchu, nun tien preciu correr en casa ente los nuestros picos y con toos vosotros, y nun tien preciu conocer y correr en L’Antártida, nel últimu continente, ente pingüinos foques y ballenes.
Prestaríame que toes y toos vosotros tamién pudiereis cumplir los vuesos retos, por pequeños que vos paezan, y ye que toos son importantes.
Y tamién quiero compartir esti suañu y esti retu con tolos que como vosotros y vosotres compartís conmigo esta afición, con tolos que corréis toles selmanes polos montes asturianos, con toles que compartimos carreres y carreres, y sobre todo a tola xente del Avientu, porque tol Avientu tamién tien su Grand Slam.

Fer

Anuncios

2 comentarios en “GRAND SLAM MARATHON. UN RETO, UN SUEÑO.

  1. mariano dijo:

    Fer yes un CAMPEON ,no CAMPEONISIMO y meyor persona, lo que ficiste y como lo ficiste nun ye pa tos mas bien ye pa muy muy poca xente .Recibe un muy muy muy fuerte abrazu y a ver cuando nos vemos pa charlar un ratu .Solo decite que ye un orgullo tener n´asturias un rapaz y correor como tu .Enhorabuena por to lo que ficiste ,pues ta al alcance de muy pocos.Que los sueños que aun te faltan por cumplir sean realidá dárreu pos tovía te queda muncha tela que cortar en esti mundo de la aventura. Lo dicho Un ABRAZU muy muy muy fuerte y a seguir pa lante.
    Mariano

  2. jandro dijo:

    Fer,yes una maquina,no solo por lo que corres y entrenes sino por hacer de les carreres de montaña una manera de vivir y de conocer coses y cultures.les carreres ye algo mas que una clasificacion….

Responder

Introduce tus datos o haz clic en un icono para iniciar sesión:

Logo de WordPress.com

Estás comentando usando tu cuenta de WordPress.com. Cerrar sesión / Cambiar )

Imagen de Twitter

Estás comentando usando tu cuenta de Twitter. Cerrar sesión / Cambiar )

Foto de Facebook

Estás comentando usando tu cuenta de Facebook. Cerrar sesión / Cambiar )

Google+ photo

Estás comentando usando tu cuenta de Google+. Cerrar sesión / Cambiar )

Conectando a %s