keplerchallenge

Nuestro compañero de equipo Fernando nos cuenta una pequeña cronica de su carrera por Nueva Zelanda la keplerchallenge, si quereis mas información aqui la pagina web:

http://www.keplerchallenge.co.nz

Llamase Kepler Challenge, y ye una carrera de montana de 60 k que se corre nel parque nacional de Fiorland, cerca del pueblu de Te Anau, nel sur de la isla sur de Nueva Zelanda. Esti anu corrimos 500, 400 de equi, y 100 de fuera, con mayoria de australianos y resto de nipones, ingleses sudafricanos yanquis … Salida a les 6 de la manana con una organizacion perfecta y un recorridu acojonante de guapu, no muy tecnicu pero recomendable 100 por 100. Parte de bosque tropical, parte alpina con muchos neveros y un vientu friisimu, y eso que solo subimos a 1400, otra rompepiernes ente lagu y lagu, vamos, que de decorau del senor de los anillos.
Y la mi carrera un desastre, sali tranquilu, pero fui garrando pena y puseme el 10, pero nel k 15 empece a poneme malu y dende ay a meta un infiernu de vomitona y cagalera, luchando pa nun me retirar y entrar en tiempu, ya que nun sabia onde taba el fuera control. al final entre el 259 con 8 hores y 34 min,
Pues na, ya mandare una cronicsa meyor cuando vuelva,
un saludu.
Fer

Anuncios

Responder

Introduce tus datos o haz clic en un icono para iniciar sesión:

Logo de WordPress.com

Estás comentando usando tu cuenta de WordPress.com. Cerrar sesión / Cambiar )

Imagen de Twitter

Estás comentando usando tu cuenta de Twitter. Cerrar sesión / Cambiar )

Foto de Facebook

Estás comentando usando tu cuenta de Facebook. Cerrar sesión / Cambiar )

Google+ photo

Estás comentando usando tu cuenta de Google+. Cerrar sesión / Cambiar )

Conectando a %s